Wednesday, June 9, 2010


Askom..... Pagi tadi saya gadoh ngan my brother. Dia asyik buat bising je saya nak tidor pon tak bleh. Kali pertama dia bising, saya sabar. Kali kedua lepas dia mandi bising lagi camni ha cara dia bising: 'BANGUN, BANGUN, CEPAT BANGUN, BANGUN' Lebih kurang camtu la.... Saya dah geram sangat saya bangun saya pukul dia kat badan pastu tidur balik. Mak saya masa tu nampak, pastu my mother marah my brother. (padan muka) Saya tahula yg my brother tension sbb saya dapat tidor ngan nyenyak die kena pergi tuisyen. Tapi jgnla buat saya tension jugak! (Habis)
Petang tadi saya pergi rumah kwn abg saya sbb mak kepada kwn abg saya baru bersalin dapat anak pompuan. Saya pergi la ngan mak saya............Pastu balik rumah.(Habis)
Dah la I want to close my blog, bye.......................... Kat atas tu my picture, comel tak? Kalau ader sesiapa ckp x comel saya akan belasah die cukup2. So, kalau x nak kena belasah ckpla comel....

No comments:

Post a Comment